luni, 9 iunie 2008

Mamaia, "perla" litoralului romanesc, un dezastru

Cea mai laudata statiune de pe litoralul romanesc, varf de lance al turismului din iubita mea patrie, se dovedeste a fi doar un "ciot" bont, o umbra a statiunii in voga in anii ceausisti. In ciuda investitiilor facute de noii patroni de hoteluri, a pubicitatii desantate care ne-o prezinta de zici ca e cel putin la nivelul "Cote d'Azur", daca te lasi pacalit sa o vizitezi vei suferi o mare dezamagire. La o examinare mai atenta a realitatii de la fata locului, te izbeste haosul ce domneste, lipsa serviciilor specializate, amatorismul personalului per ansamblu. Am descins in mamaia, fiind cazat intr-un hotel fara mari pretentii. Ca turist ce descinde in statiune pentru prima oara, primul soc pe care il suporti este lipsa hartiei igienice din toaleta! Ok mi-am zis, o scapare a personalului de servici, anunt la receptie si se rezolva. S-a rezolvat, dupa cam doua ceasuri. Noroc ca nu ma lovise o cufureala !! Tanara ce trebuia sa aiba grija de camera, altfel o persoana politicoasa, m-a privit cu neincredere "cum nu e hartie la baie ?" probabil isi inchipuia ca abia intrat in camera turistul nu are alta treaba decat sa fure curpapier-ul stabilimentului. Am iesit prin statiune pentru o plimbare, insa am avut un soc cand am revazut locurile odinioara aranjate si relativ bine intretinute, acum intr-o paragina totala.

Iti propun cititorule un mic test de memorie; recunosti din amintire locatia din imagine?

Niciun comentariu: